Benvinguts

Benvinguts/des a aquest bloc sobre el llenguatge publicitari, que està pensat per ajudar els professionals de l’ensenyament de qualsevol etapa a treballar la publicitat a classe. Podeu utilitzar-lo com a eina de suport, com a eina d’autoaprenentatge o de qualsevol altra manera que us pugui ser útil.

I per què treballar l’anàlisi de la publicitat a classe? La pregunta més aviat hauria de ser: i per quina estranya raó no fer-ho???
Per què l’escola forma lectors i no espectadors? Per què ensenya a analitzar textos argumentatius i no ensenya a analitzar un anunci televisiu, probablement el missatge persuasiu més potent i sofisticat al qual s’enfrontaran mai els i les nostres alumnes?

Com alguns ja haureu reconegut, el nom està extret d’una cançó d’un grup que es deia La Trinca en la qual ironitzaven sobre el món publicitari (com han canviat les coses: ara en viuen…)

No dubteu a fer les crítiques, els comentaris i suggeriments que vulgueu.

Xavier Breil

by-nc-sa.eu_petit

Deixa un comentari